Din partner i flanger og fittings

- INDURA, i mere end 30 år og stadig i rivende udvikling, sammen med vore kunder - vi vil skabe værdi for dig

Derfor INDURA

Med INDURA som din nr. 1 partner, får du branchens bedste service og kvalitet, i flanger og fittings.

Din faste kontaktperson hos INDURA sikrer, at  lagerniveauer, forpakninger og sortiment altid følger dine behov. Samtidig rådgiver vi om materialer, normer og efterbehandlinger, så du altid er sikret en optimal løsning, til dine kunder.

Også når det skal gå rigtigt stærkt, finder vi gennem vores globale leverandørnetværk, altid de rigtige produkter til dig, og sikrer de når frem til tiden.

Nedenfor får du 15 gode grunde til, at INDURA er din fortrukne partner i flanger og fittings:

1. PRIS

INDURA har en indkøbsorganisation, med bl.a. kinesisk talende medarbejdere, der kan finde de rette leverandører, som producerer alle ønskede varianter, i henhold til ønskede specifikationer og i rette kvalitet, til meget konkurrencedygtige priser. INDURA indkøber varerne hos vores veludbyggede/etablerede leverandørnetværk.

2. TID

Al kontakt til leverandører varetages af INDURA. Du får som kunde færre leverandører og leverancer at håndtere. Nem ordre håndtering – transport, indfortoldning, pakning og levering. 

3. INGEN VALUTARISIKO

INDURA tager valutarisiokoen for dig. På den måde er du sikret en overskuelig økonomi i din supply chain.

4. KORTE RESPONSTIDER

Vi står klar til at betjene dig 24 timer i døgnet, og med et såvel bredt som dybt sortiment, kan vi næsten altid levere fra vores eget lager i Danmark.

5. VELASSORTERET SORTIMENT

Mere end 9.000 varenumre på lager, der sikrer, at Indura altid kan levere – også de skæve størrelser.

6. LAVERE KAPITALBINDING

Outsourcing af eget lager - INDURA er lagerførende, hvorved du som kunde ikke har nogen kapitalbinding i varelagre, ingen ukurans risiko, ingen lageromkostninger (husleje, varme og personale m.m.). INDURA har lager risikoen på alle varer, med undtagelse af specialfremstillede varer. Du kan reducere egne lagerførte varer – antal varenumre og mængder. Varerne opbevares i tørre opvarmede lokaler.

7. EFTERBEHANDLING

INDURA kan håndtere underleverandørarbejde – f.eks. sandblæsning, lakering og galvanisering.

8. SPECIALFORPAKNING

Du kan som kunde hos INDURA specificere, hvorledes varerne skal pakkes og herved sikre en meget hurtig indlagring.

9. FINANSIERING

Gode betalingsbetingelser - Finansiel stærk samarbejdspartner, der også er her i morgen.

10. KVALITETSKONTROL

ISO 9001:2015 certificeret - INDURA foretager den nødvendige kvalitetskontrol, både  hos leverandøren og ved ankomst til INDURA. Herunder funktionstest, målinger samt spectro test. Der er 100% sporbarhed på varerne og fuld kontrol med certifikater, der leveres sammen med varerne.

11. HURTIG LEVERING

Dag-til-dag levering på hjemmemarked og nærmarkeder, samt få dage på øvrige markeder. Fejlfri leveringer – fejlraten er mindre end 0,4%. Servicegrad på minimum 98% - lovede leveringstider overholdes.

12. CSR

Code of Conduct, garantier og produktansvar er placeret hos en dansk leverandør.

13. NO PROBLEM

Velkendt kontaktperson med en international tankegang og gode sprogfærdigheder. Stort produktkendskab, og en service i top – vi er altid klar til at hjælpe dig som kunde og løse dine udfordringer.

14. IT

Up to date WEB, B2B løsninger hvor du har dit eget kundecenter. EDI setup, hvor vi integrerer med dine systemer, og dermed bliver en indkøbsordre hos dig, automatisk til en ordre hos INDURA

15. LOGISTIK

Flexible samarbejdsformer, der matcher dit behov  – Vi arbejder i alt fra, dag-til-dag leveringer, månedlig leverancer og projekt-/bulk- leverancer, hvis du selv er lagerførerende, men benytter INDURA´s stærke indkøbsorganisation til eksempelvis fire årlige leverancer.

Et par ord fra vores kunder

“Man kan altid regne med en faglig kompetent betjening af Indura's dygtige medarbejdere, især indenfor  flanger og svejsefittings”

KIM KRUSE HANSEN
Kategorichef Lemvigh-Müller

”Med Indura som samarbejdspartner, har vi let  adgang til et bredt sortiment af fittings og flanger, med kort ekspeditionstid.

Vi oplever hurtig og kvalificeret respons på vores henvendelser, hvilket er en stor fordel for os som grossist, og for vores kunder.”

RENÉ ALBERG
Sortimentsansvarlig Indkøb - VVS Brdr. A & O Johansen A/S

”Som samarbejdspartner oplever vi Indura, som en professionel  virksomhed, med et bæredygtigt forretningskoncept og et  langsigtet mål for øje.

Vi sætter stor pris på vores samarbejde med Indura, særligt  pga. den åbenhed og positivitet  vi altid bliver mødt med”

Anette Helleberg
Seniorerhvervsrådgiver Sydbank